Bestellen & Bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek de juiste batterij voor uw elektrische fiets. Dit kunt u doen door te zoeken op merk en model of het artikelnummer van uw originele batterij. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met ons. 

Zodra u de juiste accu gevonden hebt kut u deze toevoegen aan de winkelwagen waarna u op de afrekenpagina uw adresgegevens kunt invullen. Daarna kiest u één van de mogelijke betaalmethodes om de bestelling af te ronden. 

U ontvang een orderbevestiging zodra de bestelling geplaatst is. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van een fietsaccu bedraagt 1 tot 3 werkdagen. Zodra uw bestelling is aangemeld voor verzending, ontvangt u een e-mail met daarin de afleverdatum en een Track & Trace link. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra Dynologic uw bestelling bij Ebikebatteries Online heeft opgehaald ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace-code. Met die code kunt u via de website van Dynalogic zien waar uw bestelling zich bevind in het process en wanneer deze afgeleverd zal worden. 

Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?

Ja, dat kan. U kunt tot uiterlijk 23.59 uur de dag voor levering van uw bestelling het bezorgmomement wijzigen. Het bezorgmoment wijzigt u door de stappen in de mail met de Track & Trace-code van Dynalogic te volgen.

Moet er getekend worden voor ontvangst van mijn bestelling?

Ja, maar u hoeft niet perse zelf te tekenen voor ontvangst. Een partner of een buur mag ook tekenen.

Uw fietsbatterij past niet door de brievenbus en heeft een bepaalde waarde. Daarom laten wij hem bezorgen door pakketbezorger Dynalogic. Het pakket is verzekerd en omdat wij er zeker van willen zijn dat de aflevering goed is gegaan wordt er om een handtekening gevraagd. 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wij rekenen geen verzendkosten en mocht u uw bestelling willen retourneren, dan is dit ook gratis. 

Worden de fietsaccu’s veilig verzonden?

Ja. Fietsbatterijen zijn gemaakt van lithium-ion-cellen en daarom moeten fietsbatterijen op een speciale manier verzonden worden. Dynalogic heeft alle kennis in huis om dit te doen. Ook staan er veiligheidswaarschuwingen op de dozen van de fietsaccu’s zodat er op een veilige manier mee wordt omgegaan. Op deze manier zorgen wij ervoor dat uw aankoop veilig bij u aankomt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?

U krijgt een e-mail van Dynalogic op de dag voordat zij de fietsaccu bij u gaan bezorgen. In deze e-mail staat een tijdvak waarbinnen zij langskomen. Bent u niet thuis als Dynalogic het pakket komt bezorgen, dan proberen zij uw bestelling bij de buren af te geven. Als de buren ook niet thuis zijn, neemt Dynalogic uw bestelling weer mee. ‘s Avonds ontvangt u dan een nieuwe e-mail van Dynalogic met daarin een datum en tijdvak waarop zij een nieuwe bezorgpoging doen. In diezelfde e-mail staat ook informatie over wat u kunt doen als u op het nieuwe bezorgmoment ook niet thuis bent. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?

Vervelend dat uw bestelling beschadigd bij u binnen is gekomen. Wij komen graag met u in contact om zo spoedig mogelijk met een passende oplossing te komen. Wij vragen u hiervoor het contactformulier in te vullen op ebikebatteries.be/contact waarna wij contact met u op zullen nemen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen en / of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet in het verzendproces zit, kunt u contact met ons opnemen om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Neem hiervoor contact op met ons via ebikebatteries.be/contact.